Testimoni: set bakul & tilam bayi (18) | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

Testimoni: set bakul & tilam bayi (18)

testimoni tilam & bakul baby


jmpa lagi kita arie nie..hihi..
so nak buat ape ye arie nie ..huhu..
xde idea nak update entry baru...
so sy share testinomi set tilam & bakul baby sy ye...

penjam celik..pejam celik...dah masuk testimoni ke 18 ye..
cpt je masa berlalu....
sbenarnya bnyak lagi testimoni sya..tp sy hnya update sedikit je..
nnti klau tiap2 hari saya update pasal testimoni kan,,,ada yg termuntah plak...hahaha..


semua testimoni sy real ye..bkn  fake ye..
saya x dsruh pun cstmer bg feedback,,,,sy just nak tahu barang yg di oder smpai ngan selamat ke x..tu je,,but..klau cstmer bg feedback positive..bonus lar kan..
sbb bussines on9 nie..memerlukan testimoni yg bgus utk mndapatkan kepercayaan cstmer..
baru lar boleh jadi trusted seller gtu....huhu

mcm sis nie..brang smpai..trus je update ngan saya..
ciap puji lagi cantik n mmng puas hati beli ngan saya..
huhu..bangga jap.....dpt pujian dr cstmer..
wlaupun x snap pic barang..just say barang dah smpai pun dah ckup bgus for me..

xde lar sy x lena tido mlm..dok pikir..brang smpai ke x...brang smpai ngan selamat ke x..
cstmer suka x ngan brang tu,,huhu,,
tp stakat nie...alhamdulilah sume brang smpai ngan selamat...tg abang posmen...

urm..update psal testimoni je pun..panjang plak aku bebel...huhu..
tp lar sbb sudi baca smpai habis...hahaha..

trusteed seller set bakul dan tilam bayi


nak oder??wasap +6017-9345465
nak oder??wasap +6017-9345465
nak oder??wasap +6017-9345465


No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...