perbezaan kekabu gred A dengan kekabu gred B | YUK'S TROVE

nuffnag

SALES

perbezaan kekabu gred A dengan kekabu gred B

jenis-jenis gred kekabu


ok...kekabu pun ada gred tau..ingat telur ayam je ke yg ada gred...hihi..
kekabu pun ada tau..

biasa kita dengar kekabu asli dan kekabu import kan...
secara umum kekabu asli lagi bagus daripada kekabu import sebab kekabu asli lagi ringan...lagi gebu dan tahan lama..
klau kekabu import dia x gebu..mampat.n berat...so boleh pakai kejap je...


ok,,,faham yg part tu??
klau dah faham kita g ke gred kekabu plak..

ok,,,skrang sy cter pasal gred kekabu asli ye..
kekabu import sy malas nak cter..sbb sy a guna kekabu import...
sume tilam babu saya..saya guna kekabu asli...nak jaga kualiti..

kekabu asli ada 2 jenis gred..iaitu gred A dan gred B

ok mari kita tngok ciri2 kekabu gred A dan kekabu gred B

[wajib baca : tips untuk mendapatkan anak pintar dan pandai bercakap sebelum masuk tadika]


kekabu gred A

  • tekstur lebih lembut dan gebu 
  • ringan
  • warna sedikit coklat
  • harga..of course lar mhal...haha

kekabu gred B

  • tekstur sedikit padat dan tidak terlalu gebu
  • berat 
  • warna agak putih
  • harga murah sedikit berbanding gred A
kpd pelanggan semua...untuk menghasilkan tilam baby saya..
saya bukan shaja guna kekabu asli..tetapi.saya guna. kekabu gred A tau...
sebab tu tilam sy lebih gebu dan ringan..baby tidur pun lena..hihi..

mane gambar kekabu gred A dan gred B??

sabar2....nak share lar nie..hihi....
tilam dan bantal kekabu asli
nie lar kekabu gred A..tengok warna sedikit coklat n mmang gebu


tilam dan bantal kekabu asli
saya guna kekabu gred A untuk buat tilam n bantal baby sbb kualiti dia terbaik...



nie kekabu gred B..warna dia putih n padat kan..gmbar dari google ye,,

gmbar dr google..sy x guna kekabu gred B..hihi..sbb tu xleh nak snap pic..






No comments:

Post a Comment

nuffnang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...